KRKDPWP

Modernizacja floty Eurostar

   Europa: Eurostar 18 października przedstawił aktualny program inwestycji w flotę nowoczesnych pociągów dużych prędkości -przewidywany koszt inwestycji to 700 milionów funtów. Produkcja dziesięciu zespołów trakcyjnych dużych prędkości Siemens Velaro e320 w Krefeld ,zaczęła się rok temu i przebiega bardzo dobrze.

Pierwszy z posiadanej floty pociągów dużych prędkości jest obecnie w trakcie renowacji kompletnego wnętrza w Centrum Technicznym SNCF's Hellemmes  w Lille. Eurostar oświadczył, że zgodnie z harmonogramem, projekt modernizacji floty ma się zakończyć  w 2015 roku. Odnowione pociągi są ​​zaplanowane, aby wrócić do służby w drugiej połowie przyszłego roku, a pierwsze e320 ma zostać oddana do uzytku w 2014 roku.

źródło: www.railwaygazette.com

Szukaj

Partnerzy

Aktualności

Prototyp pociągu dużej prędkości Oaris, produkcji hiszpańskiej firmy CAF, rozpoczął próby ruchowe na linii dużej prędkości Madryt – Sewilla. Oaris to 4-wagonowy elektryczny zespół trakcyjny, który opuścił fabrykę CAF w Beasain w sierpniu 2011 r.

Więcej…

Technika

Nowa linia postawiła przed DB nowe wyzwania. Obsługę trakcyjną zapewniają pociągi nowej generacji serii ICE3, całkowicie zaprojektowane i wyprodukowane w Niemczech.

Więcej…