KRKDPWP

Komitet Rozwoju KDP w Polsce

EMU na trasach Delty Perłowej Rzeki

Chiny:  Nowa konstrukcja EMU zaprojektowana dla krótkich dystansów operacji międzymiastowych została wdrożona przez CSR Sifang i wejdzie w usługi na trasach Delty Perłowej Rzeki, w obszarze południowych Chin, w 2013 roku.

 Nowy projekt EMU (klasy CRH6, „Cinova”) jest przeznaczony do zaspokojenia szybko rosnącego popytu na wewnątrz-regionalne usługi transportowe w rosnących chińskich aglomeracjach miejskich. Łączy w sobie cechy wysokiej pojemności pociągów podmiejskich i metro oraz niektóre z cech wysokiej prędkości EMU.

Jednostka CRH6 jest przeznaczona do pracy na trasach z częstymi przystankami oraz do transportu znacznej ilości pasażerów na stosunkowo krótkich odległościach. Pociągi te zostały zaprojektowane z myślą o energooszczędnej eksploatacji. Każda jednostka „Cinova” CRH6 jest wyposażona w 557 miejsc siedzących oraz 1448 stojących.

źródło: www.railwaygazette.com

Szukaj

Partnerzy

Aktualności

  Francja: Region Pays de La Loire finansuje projekt  modyfikacji ośmiu elektrycznych jednostek trakcyjnych SNCF TER do obsługi regionalnych przewozów na linii kolejowej dużych prędkości pomiędzy Le Mans i Rennes. Po modyfikacjach będą one jeździły z prędkością maksymalną  do 200 km/h.

źródło: www.railwaygazette.com

Technika

Koleje fińskie (VR) od kilkunastu lat z powodzeniem eksploatują zespoły Pendolino, wyprodukowane we fabryce w Savigliano we Włoszech.

Więcej…