KRKDPWP

Komitet Rozwoju KDP w Polsce

EMU na trasach Delty Perłowej Rzeki

Chiny:  Nowa konstrukcja EMU zaprojektowana dla krótkich dystansów operacji międzymiastowych została wdrożona przez CSR Sifang i wejdzie w usługi na trasach Delty Perłowej Rzeki, w obszarze południowych Chin, w 2013 roku.

 Nowy projekt EMU (klasy CRH6, „Cinova”) jest przeznaczony do zaspokojenia szybko rosnącego popytu na wewnątrz-regionalne usługi transportowe w rosnących chińskich aglomeracjach miejskich. Łączy w sobie cechy wysokiej pojemności pociągów podmiejskich i metro oraz niektóre z cech wysokiej prędkości EMU.

Jednostka CRH6 jest przeznaczona do pracy na trasach z częstymi przystankami oraz do transportu znacznej ilości pasażerów na stosunkowo krótkich odległościach. Pociągi te zostały zaprojektowane z myślą o energooszczędnej eksploatacji. Każda jednostka „Cinova” CRH6 jest wyposażona w 557 miejsc siedzących oraz 1448 stojących.

źródło: www.railwaygazette.com

Szukaj

Partnerzy

Aktualności

Podczas drugiej konferencji „Modern Railways” (14 V) Kong Cho Ha, Minister Transportu Malezji, przyznał, że zrealizowanie linii dużych prędkości pomiędzy Kuala Lumpur a Singapurem to tylko kwestia czasu.

Więcej…

Technika

Pociągi TGV Thalys nie będą jedynymi pojazdami dużych prędko­ści poruszającymi się po HSL-Zuid. Wspomagać je będą zespoły Fyra, serii V250.

Więcej…