KRKDPWP

Komitet Rozwoju KDP w Polsce

EMU na trasach Delty Perłowej Rzeki

Chiny:  Nowa konstrukcja EMU zaprojektowana dla krótkich dystansów operacji międzymiastowych została wdrożona przez CSR Sifang i wejdzie w usługi na trasach Delty Perłowej Rzeki, w obszarze południowych Chin, w 2013 roku.

 Nowy projekt EMU (klasy CRH6, „Cinova”) jest przeznaczony do zaspokojenia szybko rosnącego popytu na wewnątrz-regionalne usługi transportowe w rosnących chińskich aglomeracjach miejskich. Łączy w sobie cechy wysokiej pojemności pociągów podmiejskich i metro oraz niektóre z cech wysokiej prędkości EMU.

Jednostka CRH6 jest przeznaczona do pracy na trasach z częstymi przystankami oraz do transportu znacznej ilości pasażerów na stosunkowo krótkich odległościach. Pociągi te zostały zaprojektowane z myślą o energooszczędnej eksploatacji. Każda jednostka „Cinova” CRH6 jest wyposażona w 557 miejsc siedzących oraz 1448 stojących.

źródło: www.railwaygazette.com

Szukaj

Partnerzy

Aktualności

W Maroku rozpoczęły się prace przy budowie linii dużych prędkości, trwać mają do roku 2015. W tedy to linia długości 200km będzie łączyła Tangeru z Kénitrą.

Więcej…

Technika

Na początku XXI w. koleje niemieckie wraz z krajowymi producentami taboru kolejowego uzgodniły koncepcję nowych pociągów dużych prędkości, jakie miałyby zastąpić eksploatowane obecnie zespoły...

Więcej…