KRKDPWP

Komitet Rozwoju KDP w Polsce

Modernizacja floty Eurostar

   Europa: Eurostar 18 października przedstawił aktualny program inwestycji w flotę nowoczesnych pociągów dużych prędkości -przewidywany koszt inwestycji to 700 milionów funtów. Produkcja dziesięciu zespołów trakcyjnych dużych prędkości Siemens Velaro e320 w Krefeld ,zaczęła się rok temu i przebiega bardzo dobrze.

Pierwszy z posiadanej floty pociągów dużych prędkości jest obecnie w trakcie renowacji kompletnego wnętrza w Centrum Technicznym SNCF's Hellemmes  w Lille. Eurostar oświadczył, że zgodnie z harmonogramem, projekt modernizacji floty ma się zakończyć  w 2015 roku. Odnowione pociągi są ​​zaplanowane, aby wrócić do służby w drugiej połowie przyszłego roku, a pierwsze e320 ma zostać oddana do uzytku w 2014 roku.

źródło: www.railwaygazette.com

Szukaj

Partnerzy

Aktualności

  Francja: Region Pays de La Loire finansuje projekt  modyfikacji ośmiu elektrycznych jednostek trakcyjnych SNCF TER do obsługi regionalnych przewozów na linii kolejowej dużych prędkości pomiędzy Le Mans i Rennes. Po modyfikacjach będą one jeździły z prędkością maksymalną  do 200 km/h.

źródło: www.railwaygazette.com

Technika

Projekty linii dużych prędkości we Włoszech pojawiły się już w 1914 r., natomiast pierwsza linia kolejowa łącząca Rzym z Neapolem, nazwana „Direttissima” (pol. linia bez­pośrednia), w 1927 r. została przekazana do eksploatacji.

Więcej…